دلم خسته شده...
تاريخ : شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, | 1:2 | نویسنده : زهرا

 

دلم از دنیا خسته شده...

هوای پرواز دارد...بالهایش را پیش خدا جا گذاشته...

خدایا اگر زحمتی نیست به فرشته ی مرگ بگو هروقت توانست برایش بیاورد...

هرچه زودتر بهتر...

دلم خسته شده از این دنیایی که در آن آدم ها کنار هم اند..

اما فقط جسمشان...روحشان از آنها جداست...

دلم خسته شده از عشق های دروغین...

دلم خسته شده از کسانی که فقط به فکر خودشان اند...

دلم خسته است از بازیاهای این دنیا که در آن برنده ای وجود ندارد...

دلم خسته شده از سازمان دفاع از حقوق بشری که بیش از همه حقوق بشر را زیر پا میگذارد...

دلم از همه ی اینها خسته است...

خدایا پس کی منجی ات را میفرستی؟...

کی میتوانیم نفس بکشیم بی آنکه نگران باشیم؟...

منتظرم خدایا...

منتظر کسی که با آمدنش دنیا را بهشت میکند...

آمدنش نزدیک است...

بالهای دلم کجاست؟...

×دوستت دارم خدای من×



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:06---13 ارديبهشت 1392
سلام زهرایی پاسخ:حتما میام..

baran
ساعت11:11---16 فروردين 1392
دلگیر مباش


دلت که گیر باشد ،


رها نمی شوی !


خداوند بندگان خود را


با آنچه به آن « دل » بسته اند ، می آزماید.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بک لینک
  • آمارگیر